Skip to content

Kontakta oss

Vi tycker att det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss. Därför erbjuder vi dig flera alternativ, så att det passar dig oavsett om du vill använda digitala kanaler eller föredrar en personlig kontakt.

Felanmälan på Mina Sidor

Du vet väl att du som bor hos oss kan göra en felanmälan på Mina Sidor

Kundservice

Du kan ringa till vår Kundservice och felanmälan helgfri vardag (måndag - fredag) 07.00 - 12.00 på tfn 08-55 50 14 50. Du kan också besöka oss på Norra Stationsvägen 26 dessa tider.

Ett annat alternativ är att mejla till info@nybo.se så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Om du har ett akut fel når du oss även på tfn 08-55 50 14 50 (knappval 1) helgfri vardag (måndag - fredag) 12.00 - 16.00.

Om vi har stängt

Vid akut fel utanför våra öppettider:
Bostäder och kommunens verksamhetslokaler, ring 08-55 50 14 50 (knappval 1).
Akuta fel är strömavbrott, vattenläckor, totalstopp i avlopp eller när det föreligger risk för person eller egendomsskador om skadan inte avhjälps omedelbart.

Gata, park, vatten och avlopp, ring 08-55 50 14 50 (knappval 2).
Akuta fel är saknade eller trasiga brunnslock, träd eller liknande som ligger på vägen, vattenläcka på det kommunala ledningsnätet, akut halka eller ärenden som riskerar person eller egendomsskador om det inte avhjälps omedelbart.

Andra viktiga telefonnummer:
Vid störning, ring vår störningsjour 08-55 50 14 50 (knappval 3)
Parkeringsövervakning, ring 0771-969 000

Skip to navigation