Skip to content

Mina sidor har öppnat igen

Aktuellt

Mina sidor har nu öppnat igen för dig som är hyresgäst eller bostadssökande. Observera att tidigare inloggningsuppgifter inte fungerar längre och att du istället loggar in säkert med BankId.
För dig som är hyresgäst kommer felanmälan på Mina sidor att aktiveras lite senare. Kontakta tillsvidare Nybo Kundservice på info@nybo.se för att göra en felanmälan.

Relaterade inlägg

Aktuellt

Avbrott Mina sidor

På grund av ett kommande systembyte kommer Mina sidor inte att vara tillgängligt under perioden 14 oktober till 3 november. Det kommer inte heller att vara möjligt att registrera sig som ny sökande under denna period. Befintliga kunder kan kontakta Nybo Kundservice på info@nybo.se för att till exempel göra en felanmälan eller få hjälp med annat som man i normala fall hanterar på Mina sidor. Tack för visad förståelse.

Aktuellt

Fullbelamrade balkonger

Vi vill påminna om att det inte är tillåtet att belamra balkonger med föremål som inte hör till den ursprungliga användningen av balkongen. Vi har uppmärksammat att det förekommer att balkonger används för förvaring av bland annat bildäck, vitvaror och andra olämpliga saker. Detta beteende innebär både en säkerhetsrisk och estetiska problem för både de boende och fastigheten som helhet. Vi vill därför härmed informera om att denna typ av förvaring omedelbart måste upphöra.

television
Aktuellt

Uppgraderat öppet fibernät och kollektiv tv från Telia

Uppgraderat öppet fibernät och kollektiv tv från Telia Nybo har ett kollektiv tv-avtal med Telia som ersätter de fria kanaler som vi tidigare haft i vårat kabel-TV nät. Naturligtvis finns fortfarande möjligheten att välja till tjänster i det öppna nätet (se tjänsteportalen Zitius.se).

Skip to navigation