Mina sidor har öppnat igen
Mina sidor har nu öppnat igen för dig som är hyresgäst eller bostadssökande.
På Nybo är vi lyhörda, konsekventa och lyssnar på hyresgästens behov - allt för att åstadkomma det bästa boendet för dig
Mina sidor har nu öppnat igen för dig som är hyresgäst eller bostadssökande.
På grund av ett kommande systembyte kommer Mina sidor inte att vara tillgängligt under perioden 14 oktober till 3 november. Det kommer inte heller att vara möjligt att registrera sig som ny sökande under denna period. Befintliga kunder kan kontakta Nybo Kundservice på info@nybo.se för att till exempel göra en felanmälan eller få hjälp med annat som man i normala fall hanterar på Mina sidor. Tack för visad förståelse.
Vi vill påminna om att det inte är tillåtet att belamra balkonger med föremål som inte hör till den ursprungliga användningen av balkongen. Vi har uppmärksammat att det förekommer att balkonger används för förvaring av bland annat bildäck, vitvaror och andra olämpliga saker. Detta beteende innebär både en säkerhetsrisk och estetiska problem för både de boende och fastigheten som helhet. Vi vill därför härmed informera om att denna typ av förvaring omedelbart måste upphöra.
Uppgraderat öppet fibernät och kollektiv tv från Telia Nybo har ett kollektiv tv-avtal med Telia som ersätter de fria kanaler som vi tidigare haft i vårat kabel-TV nät. Naturligtvis finns fortfarande möjligheten att välja till tjänster i det öppna nätet (se tjänsteportalen Zitius.se).
På Nybo är vi lyhörda, konsekventa och lyssnar på hyresgästens behov - allt för att åstadkomma det bästa boendet för dig